Denooomii Koyan koymayan nasıl rahat eder bebeğim çok hareketli gün içinde nasıl tutcam sürekli emekleme hareket halinde
Iscan Denooomii ben iki şey kullandım ama. Benim oğlum yürüyordu bir yaşındaydı eczacımız bezi kesin hava alsın demişti pet bardak koyup bezi de kesiyordum hava alsın çabuk iyileşsin diye bir de sünnet külodu kullanfım oda rahat yıne deliklerden kesiyordum bezi
Duygu29 Denooomii benim dpktorum da asla karton bardak koyma dedi. 3 krem verdi her alt değişiminde bolca üst üste sık bezle dedi. 3. Güne bişiyi kalmamıştı toplamda 1 hafta kullandık kremini
Keremali Denooomii oğlum 20 aylıkken sünnet ettirdim . Hiç birşey koymadım. Bir saniye de yerinde durmayan bir çocuktu düşünün hreket etmesin diye sürekli kucağımda tutmaya çalıştım😊
Poyrazin_annesii Bnm doktorum hıjyen açısından bardak önermıyrm dedı. Bız dırek bezine kantoron yagı sıkıp pipisine denk gelıcek sekılde bezledık cok rahat ettı oglum
Denooomii Iscan yani yurumyomu emekliyo tutunup kalkiyo çok hareketli eve gelnce nasl yapcsz kucakda mi tutsak sürekli .. uykuda bile okdr sağa sola dönüyor ki anlatamam
EsraUmut Ben buzdolabı poşetini minik minik kesip kremlerini sürüp öyle koyuyordum. Doktor öyle demişti
Denooomii Duygu29 herkese aynı kremmi verilyo acaba sonrası peki bebegm çok hareketli iki saniye oturmaz.kucakdami olmalı hep ilkgun falan
Iscan Denooomii birkaç gun dikkat ederseniz bsy olmaz inşallah hiçbsy takmayanlarda var bol bol kanroron yağı surersınız
Denooomii Storymoon yere indriirsek butun odayı talan eder durmaz sorun olmasından korkuyorum ya ..nasıl davrancaz napcaz bilemedm
Duygu29 Denooomii bebeğim 3,5 aylıktı bizim sürecimiz rahat geçti. Sanırım büyüdükçe daha zorlaşıyor, bizim hep kucağımızdaydı. Yüzüstü yattığı için uyuturken sıkıntı çektik. Ama 4. Güne herşey normale dönmüştü. Yüzüstü uyuyabiliyordu
Storymoon Denooomii bn 9 aylıkken yaptırdım tam emekleme yerde sürünme zamanıydı ilk gün ağladı anestezi etkisi geçince diğer günler sanki sünnet olmamış gibi davrandı sürekli kontrol edin pisisi beze yapışmasın
Keremali Keremali sadece bir iki numara beş alın. Sürekli değiştirin . Hiç bir sıkıntı olmaz hayirlisiyla