Emsra
merhaba meme reddi yaşadığında çok sıkıntı çekmiştim ve ilk 3 ay emzirmek benim için işkence gibiydi sürekli meme reddi yaşıyordum. Tüm bunları atlatmış biri olarak böyle durumlarda yazmak zorunda hissediyordum kendimi. Şu an 8 aylık emmeye devam ediyor.
1.Öncelikle anne sütü çok önemli bunu unutma ve vermek için diret.
2.sagip vermek zamanla sütün azalmasına ve mamaya yönelmeye sebep. Evet sagmalisin ama bir an önce memeye dönmeli. Ayrıca süt yoksa tabii ki mama vermelisin.
3.Biberon kullanma kesinlikle. Kasik biberon almalısın. En iyi biberon bile meme reddi yapabiliyor. Zira ben yaşadım. Bende iki kaşık biberon var. Birini anne sutu kasigi diye geciyor 25 tlye ebebekten aldim sadece internet üzerinden satışta var. Ve cooook memnun kaldım iyi ki almışım. Diğeri bebedor kasik biberon bu da fena değil ama şu an çorba verirken daha çok işime yarıyor bu.
4.Eds kullanmalisın kesinlikle. Emzirme destek sistemi açılımı. Bana doğum yaptığım devlet hastanesinin emzirme danışmanı vermişti. Beslenme sondasi ve şırınga ile mama verdim kizima. Sondayınin bir ucunu mememe sabitledim. Böylelikle hem beni emdi hem de mama içtiği için doymuş oldu cocuk. Beni emince de sütüm geldi.
5.asla vazgeçmedim. Çok zorlandım. Ama asla vazgeçmedim.
6.sut arttırıcı kullandim.
7.her beslenme sonrasi sütümü sagdim. Bir süre sonra ise uzun uykulardan önce sagdim sadece.
Moralini yüksek tut ve ten teması kur bebekle. Mümkünse birlikte suyun altında islanin. Bu yontemden sonra Memeyi tutmuştu kızım. Pozisyon değiştir. Ayakta, yatakta. Artık nasıl emiyorsa.
Aklıma gelenler bunlar. Sormak istediğin bir şey varsa yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler