Aselzumra23 Kızlar ben hemşireyim eşim polis tayini çıktı bu durumda eş durumu için neler yapılıyor acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Tosbikkkk Aselzumra23 cnm seninde eşinle beraber tayin yerine gitmen gerekiyor sanırım benim arkadaşın kocası polisti tayini çıkınca başka yere gittiler arkadaşım öğretmendi
Aselzumra23 Tosbikkkk Evet merak ettiğim işlemler bende kendi kurumuma mi dilekçe vereceğim acaba süreç nasıl hiç bilmiyorum