pembeayakkabilikiz Kızlar kızım 3 aylık olduğumuzdan beri her öğünden sonra kusmaya başladı bu zamana kadar hiç kusmuyordu. 3 aylık olanlarda da var mı böyle birsey meme+mama gidiyoruz
Aras-21 pembeayakkabilikiz benimde öyle oldu ya hatta bazen mamayı agzına verince midesini bulandırıyor
pembeayakkabilikiz Aras-21 3 ay kontrolüne gidince tabiki doktoruma soracağım ama neden houoe oldu anlam veremedim bazen üşüyünce kusar ama bu böyle değip her ogunde üşümez sonuçta
canikoko Reflü olabilir bizde de vardı. Gastrotuss ve gaviscon denedik hiçbir işe yaramadı. Bebelac thickener diye bir kıvam arttırıcı var. Kullandığımdan beri tüm kusması bitti. Geçen gün koymayı unuttum yine 3-4 kere kustu. Bi araştırın
pembeayakkabilikiz canikoko araştıracagim canım doktorumuza soracağım umarım değildir bazen direk mama çıkıyor bazen kesik kesik kusuyor o yüzden çözemedim daha
canikoko Aras-21 kesik kesik geliyorsa reflü değildir. Zaten kesik gelince besin değerini almış fazlasını çıkarmış oluyormuş ☺️
pembeayakkabilikiz Ege4535 3 saatte bir besliyorum bazen uyuduğunda 4 saat falan oluyor mama sayısını 60 da versem 120 de versem kusuyor emzirmeden sonra mama veriyorum bazen çok doyarsa aglamazsa vermiyorum anne sütünden beslenince de kusuyor
pembeayakkabilikiz Derya5854 sma hipp kullandı iyi gelmedi bebelac gold kullandık iyi geldi rahat içti kızım sonra ben bi heyecan aradım kendime (çok kızıyorum kendime bu konuda) doktorumuza doymuyor diye mama tavsiyesi istedim evolvia önerdi aldım 3 4 gün kullandım iğrenç bir kokusu var zaten kızım ondan sonra kusmaya başladı aslında bugün tekrardan bebelac golda geçtim bakalım düzelecek mi takip ediyorum
Pinarefe pembeayakkabilikiz benim oğlum kilolu bir bebek 3 aylık 7300 kilo fazla emdiği için fazla emince fışkırır tarzda kusuyordu doktor ne olur ne olmaz diye mide ultrason u çektirdi bazı bebeklerde mide darlığı oluyormuş bi mide ultrason u çektirin nolur nolmaz
pembeayakkabilikiz Pinarefe 3 aylık kontrole gideceğiz haftaya soracağım inşallah doktora bakalım teşekkür ederim 🌸
Bus1903 pembeayakkabilikiz bizimkide 3.ayına girdiginde kusma baslamıstı reflü yatagı alabilirsiniz ben yatagının altına yastık koymustum reflü yatagj gibi, beslenmeden sonrada en az 10 dk dik tutuyordum çok şükür gecti bi deneyin isterseniz
pembeayakkabilikiz Bus1903 bende öyle yapıyorum dik tutuyorum gazini da akmaya çalışıyorum o zaman kusuyor genelde