Elifterzii çocuk cerrahına götürdüm. Popodan muayene etti. Canını hiç acıtmadı ağlamadı da. Sadece ıkınarak az az yapmazdı. Ağlama krizleri olurdu. Çok doktora götürdüm herkes normal dedi ailede dahil. Ama inanılmaz huzursuzdu ve bir gün gerçekten doktoruna normal değil artık diye bağırdım. Onun akabinde cocuk cerrahına yönlendirdi ve sonuç popoda çatlak. İnanır mısınız kucağımda zıplatarak uyutuyordum çocuğu ve o huyu halen kaldı