Nörolojiye girtim mr çekilecek . Fakat bebek istediğimiz için bir yıldır korunmuyoruz buna rağmen gebelik olmadı.sorun su mr verdi ama ben bir yıldır olmuyor ama ya şuan varsa diye telesa düştüm test vs. Yapmadım.yabliz geçen hafta kadın doğuma gittiğimde vajinal muayene oldum sanırım basit tıp kamera ile baktı detaylı rahim filmi gibi bişey değildi yani.eger gebelik olmuş olsaydı onda cikarmiydi.