gunbaharrrrr bizimki bugün yürüdü tam 14,5 aylık 🫠 yani yine düşüyor sonunda daha yeniyiz ama uzun koridoru tek başına birdenbire yürüdü. Yürüme değil hatta koştu. Geç yürüyünce sanırım daha sağlam adımları oluyor onu tecrübe ettim. Merak etmeyin sizin de eli kulağında. Tek elinden tutup odaları gezdirin. Boy aynasina duvara molekül vakum vs birşeyler yapıştırın ne kadar desteksiz ayakta dengede durursa o kadar iyi. Bir iki adım atıp düşüyorsa çok iyi sizinki. Bizimki onu da yapmadı hiç. Hiç adım atmadı. Biz elinden tutup yürüyorduk. Sizinki cesaret ediyormuş. Sadece dikkat edin çok büyük can acitici bir düşme yaşamasın. Yürümekten korkup bu süreyi geciktirebilir. Darısı size inşallah 🤩🙏