Bebeğim 4. Ay atağımdan sonra geceler sık uyanmaya başlamıştı hala devam ediyor. Şuan 6ay 5günlük hala 1saat 1,5 saat max canı isterse bazen 3saat uyuyor ne yapacağımı bilemiyorum. Var mı böyle anneler neler yapıyorsunuz yoruluyorum artık gündüze enerjim kalmıyor zaten gündüzleri de 30dk da uyanıyo. Ne zaman düzelir nasıl düzelir 😔