Birşey sormak istiyorum değişim veya iade yapan varmı bu siteden 6 adet ürün sipariş ettim ama hepsi küçücük bir iki tanesi var olan onları ayırdım diğerlerini değişim yapmak istiyorum ama siteden baktığımda tükendi yazıyor whatsap üzerinden mesaj attım iade veya farklı ürün ile değişim yapabilirsiniz yazdılar ama anlamadım nasıl yapacağımı gönderdikleri kart ile ödeme yapmıştım gönderdikleri kağıda ibanimida yazdım para iadesi olsun diye ama kapıda ödemeyse iban yazılıyormuş sanırım bişey olurmu ay ilk defa alışveriş yaptım ben buradan beynim yandı sabahtan beri