benaslindayohum_ Kızlar merhaba sezeryan sonrası korse kullanmaya ne zaman başladınız benim 5 gün oldu 6 aylık gibi göbeğim var sinirlerim bozuluyor böyle görünce
Nazlimu_ benaslindayohum_ henüz çok daha yeni doğum yapmışsınız göbeğinizin olması çok doğal kendinize zaman verin gidicek o göbek merak etmeyin 🥰 doktorum bana 3. Günden sonra korse kullanabilirsin demişti ☺️
benaslindayohum_ Nazlimu_ birde yarama ter değince aşırı yanıyor 🥺 korse kullanmaya da korkuyorum ama göbek çok fena kalır diye korktum 😇
Nazlimu_ benaslindayohum_ ter olayını bilmiyorum o konuda yorum yapamıcam. Ben +20 kiloyla doğuma gitmiştim kalan göbeği siz düşünün 🥰 doğumdan sonra 19. Gün hamile kalmadan önceki pantolonlarıma giriyordum. Gidiyor merak etmeyin 🥰