Astrologperi Kızlar bebeğim mrmeyi emerken bir anda ağlamaya başlıyor tekrar devam ediyor bunu yaşayan var mı
Sdyll Benim bebeğim 23 günlük aynısını ben de yaşıyorum, bir de ilk emmeye başlarken baya savaşıyor memeyle ısırıyor falan sonra emmeye başlıyor
Astrologperi Sdyll biz 2 aylık olucaz yenı başladı bu gazdan dolayımı oluyor anlamadım çözüm arıyorum
Sdyll Astrologperi ben çözdüm bu sorunun sebebini, süt az geldiğinde yapıyormuş ilk alırken çok emmeden gelmiyor ya da memede süt azalıyor ya ondanmış, size de yazıyım dedim belki sizinki de aynı sebeptendir