Sürekli yaralar tekrarlıyor ve çok kaşınıyor galiba eli hep ağzımda geçen ay kan verdiğimizde kansızlık çıkmıştı doktor kan ilacı verdi 1 ay kullandık yine kontrole gittik bakalım Sonuçta ne çıkacak ilaç kullandık ama yine devam ediyor neden olabilir yaşayan var mı