Oğlum 48 günlükken rota oldu 5 gün hastanede yattık şu an 5 ay 3 günlük 1 hafta önce yine ıshal oldu kusma ateş yoktu doktor şurup verdi bagırsaklar da hareketlılık yok dedi 2 gündür ıshal gectı ılacı vermedım
Bugün öksürüyor hapşırıyor diye doktora götürdüm kustu da doktor genız akıntısı ve balgam var dedi antıbıyotık başladı gelır gelmez ıcırfım tekrar ıshal başladı
Allah aşkına bu ıshal neden oluyor böyle sureklı kaka yapıyor bıtmıyot artık ne yapacağımı şaşırdım bana bır akıl verın 😔