Umay_bebek1 Canım bunca insan yaşıyor burda inan burda korkutulduğu kadar kötü değil….yukarıda anlattığım gibii evet merkez kötü ama her yeri değil mesela bi mahalleye giriyorsun kötü durumda çoğu ev yıkılmış orda zaten pek kisi yaşamıyor ama mesela hastaneye yakın mahalleye giriyorsun hiç bir sey olmamis gibi herkes evinde normal yani merkezde oturmanı tavsiye etmem yani dediğim gibi su an oturulacak en iyi yer kahta gayet iyi durumda orası senn esine o ilçeyi söyle baksın Canım sadece ev bulmak çok sıkıntı işte kahtada ki insaat halinde olan evler bile tutulmus maalsef