Ygmrry merhaba biz de gecen sene İstanbul’dan geldk Van merkezdeyz valla ev kiraları çok pahalı ve ev bulmakta çok zorlandık şimdi iyi kötü idare ediyoruz ama bu yıl aşırı artırdılar kiraları biraz pahalı bir şehir birikim için pek değil yani ama ımkanlar com faxla merkzde edremite göre en yakın ilçesi Edremit 15 dk arabayla askeri ve polis lojmanları var ben de arastırıyorum suan komşuluk bakımından pek kimse birbiryle cıkıp girmiyor benm gördüğüm bu eşim bnm yoğun çalıştığı için ben pek sevemedim ama Van genel olrk güzel havası ısınmadı hala onu diyeblrm ama kışı sert değil keşke gezeblsek ama olmuyor ya bizm eşiniz rahat calısırsa gezilecek yerleri cok fazla ehliyetınıx arabanız varsa 20-25 dk edremşt sahil gezersnz :) aktiviteler vat merkez de :)