Rukiyecavusooglu Ağrıya çıkanlar varmi toplaşalim kizlar Ağrı’da olan var mi kira fiyatları nasil bir yer yardımcı olur musunuz
1koalannesi Ağrı merkez mi ? Biz de Doğubeyazıt’a geleceğiz eşim oraya atandı , çok soğuk oluyor mu 🥲 düşününce bile ürperiyorum 😅
vizviz8ari 1koalannesi soğuk biraz evet ama bence güzel ve yaşanılacak bir yer Doğubeyazıt çok sosyalseniz biraz sıkılabilirsiniz sadece onun haricinde güzel
1koalannesi vizviz8ari normalde çok sosyalim ve bebeğim için ücretsiz izin alacağım , orda daha çok evde geçecek vaktim ama gezmeyi çok severim etraftaki güzel yerleri ve illeri de gezme şansım olacak bunları düşünüp rahatlatıyorum kendimi 🤭
vizviz8ari 1koalannesi aynen ığdır Van fln yakın güzel yerler var gidilecek ben de doğubeyazıtlıyım merak ettiğiniz bişey olursa sorabilirsiniz