101021Can biz Ercişteydik orada uygundu merkezde pahalıydi biz 4+1 evdeydik 900 tl veriyorduk ama tabi bu gecen seneki fiyati bu sene artmistir biz gecen sene batiya tayin olduk. Ilanlarda ev olmuyor bizde emlakçıyla bulmuştuk birde tayin olanlar yardimci oluyor irtibata gecebileceginiz birileri varsa batiya gelenlerin evlerine yerleşebilirsiniz bizim evimize öyle birisi yerleşmişti zaptiyeyle eşiniz ulaşabilir birilerine orada birbirlerine cok yardimci oluyorlar o olmazsa emlakci arayin size watsaptan fotograf atsin öyle bulabilirsiniz. Ama düşük kirali olsun istiyorsaniz merkez yazmayin derin ilçe tercih edin Ercişi önerebilirim