Ebu Bu aralar sutum bebegime hic yetmiyor, sut hemen gelsin istiyor haliyle gelmeyince memeyi birakiyir aglama krizine giriyor. Kullandiginiz vitamin takviye vs onerileriniz var mi ? Gunluk ictigim su miktari 4lt buluyor yemek de yiyorum ayrica tahin gelva bulgur mercimek ger yolu deniyorum ama gogsum dolmuyo bombos cok uzuluyorum bebegime yetemiyorum diye meme reddini halletmeye calisirken bir de bu sorun cikti be yapmaliyimm anneler yardimlariniza ihtiyacim var
Ozkos Ebu merhaba ben bestlak ve galactago kullanıyorum bazen birini alıyorum bazen diğerini cok güzel arttırdı
Ebu Ozkos bestlak ben de kullaniyorum sabah 20 aksam 20 damla olmak uzere ilk zamanlar vardi artik ise yaramiyor gibi sanki
Gzm25 Dilruba demirezerin çay ve tabletini kullanıyorum çok şükür sayesinde mama bıraktım tavsiye ederim 💕
Gzm25 Ebu valla mama kullanıyordum bıraktım aadece emziriyorum artık şükür biraz uzun sürdü etkisini görmem 15-20 gün kadar şu an çok şükür çok iyi kesinlikle tavsiye ediyorum şuan ben 2. Kutulara başladım çok pahalı ürünler değil bence denemeye değer
ekoparan Arkadaşım kadın dogum hastanesinde diyetisyen onun verdiği çay tarifi var.. 1 tutam ısırgan 1 tutam rezene 1 tutam anason 1 ç.k kimyon Muskat 1 tutam kişniş Çay gibi demleyip içebilirsin Birde incir uyutması yapıp ye
Melo29 Gzm25 Ben kullanmaya başlayınca evet memem daha çabuk doldu ama bebeğimin kilo alımı durdu reflüsü var o yüzdendir ama aynı zamana denk gelince soğudum o çaydan içindekilerin aynısını kendim demleyip içiyorum.
Gzm25 Melo29 muhtemelen dediğiniz gibi reflüden dolayıdır e zaten siz kendiniz aynısını yapıyormuşsunuz ne güzel 🌸