Aleynaa12- bende ayniyim 8 ay oluyor dogum yapali ve tekrar eski kiloma dondum 59 oldum yine cok zayiflik resmen basa bela hoc heveslenmeyin kilo almak istoyotum alamiyorum bazen sinirden oturup agliyorum hoicbirsey yakismiuor albiselerimi denedim yazliklari cikarirken gecen yil hamilelikte ne guzel oluyorlardi diye oturdum ahladim cunku simdi asiri bol duruyorlar🤦