Elftezcan Mamaftma hayırlı olsun öncelikle ☺️ ben Eskişehirliyim aynı zaman da eşim polis 4 yıl görev yaptı çok iyiydi rahattı çalışma sistemi. Şehir zaten çok güzel her yere ulaşım var her istediğinize ulaşabilirsiniz. Kiralar biraz yüksek bu sene sadece.
Elftezcan Mamaftma yani yürüyüşler falan olur burda orda görev alırlar resmî günler de görev alırlar. İzinler yanmaz yani bizim yanmadı hiç. Her branşın çalışma sistemi farklı oluyor benim eşim 12/36 çalışıyordu
Elftezcan Mamaftma maalesef. Eskişehir’e 1 saat uzaklıkta Mihalgazi sosyal olarak veya ev durumu nasıl bi bilgim yok