tazeanneeeee yunusemre_moms evet 2 senedir merkezdeyiz aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz hayırlı olsun
tazeanneeeee yunusemre_moms iki tane lojmanı var biri eski biri yeni. eskisi kötü tadilatla oturulabilir yenisi güzel
sareninannesi2021 tazeanneeeee yeni lojman var yani bizim buradaki lojman çok eski ve kötüydü o yüzden merak ettim.
tazeanneeeee Omerfrk evli arkadaşlarım tadilat yaptırıp oturdular 30-40 bin bi masraf yaptılar ama 3 yıl kafa rahat şırnak merkezde ev bulmak neredeyse imkansız. her yıl çıkarma derdi de cabası lojman çıktıysa yaptırıp oturun kafanız rahat olur derim