prensannesi_2 İstanbul’u severim, gezmeye geldim ama hiç yaşamadım tabi o yüzden zorluklarını bilemiyorum. Şu an yaşadığımız Çanakkale’yi de çok çok seviyorum ama bir değişim, farklılık gerekiyordu artık. Ben de sevinçliyim yani taşınacağımız için. 🤭