Emelberen hiç korkma canım ,bende çok korkuyordum inan ,sonra bitince dedim bu kadar mı ,bitti mi .Durumu soyle olmuştu muayene sandalyesine oturdum,önce onların verdiği ince birşey var onu giydim,sonra alttan ağrı kesici yaptı galiba hissetmedim,sonra çok düşük dozda anestezi,hemen uyumuşum ,15 dk sonra herşey bitti , hiçbirsey hissetmedim ve anlamadım,sanki uyukladim ve uayndim ,odaya cikardilar sandalyede yarım saat sonra taburcu oldum yürüyerek, sonrasında adet ağrısı gibi biraz ağrım oldu , ağrı kesici içtim . Çok geçmiş olsun