Yaseminazizbebek Hilalce56 benim eşim cezaevinde calisiyor sürekli olmuyor mahkum farklı bı şehire gidecegi zaman gonderiyorlar hastane olursa gönderiyorlar uzaksa bir gün kalıp geliyorlar
Aselemine27 Hilalce56 benim eşim cezaevinde çalışıyor çok memnunuz 8 5 genelde bazen nöbetler oluyor bazen de il dışı sevk en fazla 3 gün bırakıp geliyorlar
Kahveli Hilalce56 gündüz personeli mi vardiya mı bu kuruma cezaevine göre değişr calışma şarları her kurum 8-5değil şoförü var gardiyanı var jandarma var sizin hangi branş için sorduğunuza bağlı
Anr5155 Hilalce56 hangi personel için soruyorsunuz benim eşim jandarma daha önce cezaevinde çalışıyordu