Ndmdmr Bu arada şöyle bir taktik geliştirmiştim canım ben. "Artık büyüdün sen annecim bu bezlere verdiğimiz paralarla sana başka şeyler alırız diyip duruyordum. Onu da heveslendirdikten sonra çıkıp iç çamaşırı alışverişi yapmıştık . Ve bolca sürpriz yumurta almıştık bimden. Küçük bir leğen içine boşalttık hepsini koyduk dolaba. Çiş yaparsa 1 yumurta, kaka yaparsa 2 yumurta kazanıyordu 🙈 Kazanmak onu da heveslendirmiş olacak ki ilk günler kendi söylemeye başlamıştı sonra sayıyı azalttık tabi. Sadece kaka yaparsa vermeye başladım. Sonra onu da bıraktık. 🥰 Sabah çişi önemlidir diye bağırıyorum o da tekrarlıyor benimle, birlikte gülüyoruz öyle. MaşAllah diyim yine de 🥰 Biz de yeni bıraktık sayılır 🥰