Bebeğim dün 2 aylık oldu. Normalde çok rahat unuttuğum çocuk artık uykuya dalarken çok zorlanıyor. Sürekli geriniyor emziği eliyle gerinirken çıkarıyor ağlamıyor ama uykuya dalana kadar böyle ve çok uzun sürüyor. Onun haricinde sürekli uyumak istiyor uyanık kalınca çok hareketli ama önceden 3 saat ayakta dururdu şimdi 1 saatte uykusu geliyor uyumak istiyor. Benzeri durum yaşayan var mı ? Gerinmekten uykuya dalamıyor kendisini uyandırıyor hep yaptığım şekilde uyutuyorum şimdi neden böyle oldu çözemedim