Gamzeee3535 Zynpyldrm1234 canım bize de Bitlis çıktı ilçelerin açıklanmasını bekliyoruz tanışma fırsatımız olur inşallah
Zynpyldrm1234 Melisaaaaaa Bitlis’e gidecek kızlar tanışalım kaynaşalım oralar da arkadaşsız kalmaktan çok korkuyorum :(
Alya1515 Ezgmmm bursa benim memleketim polisler rahat orada doğu dönüşü Bursa’yı düşünüyoruz ev imkanı çok mahallesi ucuz
Sevvl 0tulayt0 deme ya çok mu kötü zaten moralım bozuk ıstanbuld a doğdum büyüdüm herkes burda ikizlerim 3 aylık daha
xtutku 0tulayt0 ya bizimde elazığ niye nefret editosun kötü mü bende rizeden gelitorum burayı sevmiyorum daha kötüsüne gitmek istemiyorum
Zynpyldrm1234 Melisaaaaaa bi grup açalım konuşalım bilgi alışverişi yaparız en azından . Taşınma ev bulma gittiğimiz yere adapte olma derken baya stresli bi dönem bizi bekliyor. En azından bilgi alışverişiyle birbirimizi biraz rahatlatır bilinmezliği azaltırız😌
Melisaaaaaa Zynpyldrm1234 evet bence de güzel olur bir kaç kişi daha gördüm bitlis çıkan çok fazla denk gelmedim
Elftezcan Alya1515 evet çok merkezi ama komşuluk bi arkadaş yok ihtiyacınız olam herşey yakın karaköprüde
Elftezcan Alya1515 biz Kasım da taşınıcaz sözleşme o zaman bitiyor ayrıca ev sahibi pek iyi biri değil tavsiyem etmem o yüzden