MimarAnne0 Haticeee12 orduya çok güzel diyorlar bizde jandarma tayinimiz orduya çıktı 😊 il içi atamaları bekliyoruz
Yusalp Miray_yildiz2020 nerden atandiniz acaba şu an ki yeriniz neresiydi bide kaçıncı yılda atandiniz hayırlı olsun bu ara da🥰 benim eşim de trafikci de Ankara’dan kendileri ipka verdiler kaldık
FredericChopin Mamaftma Yorumunuzu kaydettim, aklıma takılan bir şey olursa sorarım. 🤭 Şimdilik sevincini yaşıyoruz. 🙃
Bugri Bir bizim tayinimiz çıkmadı. Eşimin ailesi depremden etkilendi dilekçe de yazdık ve 5 senedir İstanbuldayız. Nasıl bir sistem ilerliyor ben çözemedim.Hayırlısı… Giden,gelen tüm arkadaşlara hayırlı olsun yeni yerleri…
Pamuk_bebegim42 yigit2021 hiç üzülme gelince alışıyorsun gayet güzel merkezde silopi de Cizre en gelişmiş yeri rahat edersiniz sıkıntı yapmanıza gerek yok
Goktug_ yigit2021 3 senedir Şırnak çizredeyiz ikinci şark nedeniyle bir sene daha uzattık kabul oldu bende gelirken çok tedirgin ve korkuyordum merak etmeyin düşündüğünüz gibi değil sadece çok sicak 1 buçuk aydır sıcaklar başladı klimasız durulmuyor