saldemir Kızlar merhaba yarın oğlumun 2 aylık aşıları var 3 tane aşı olacak açıkçası korkuyorum yan etkilerinden ateş çok olur mu hepsi iğne şeklinde mi olacak tecrübeli anneler sizde nasıl etkiler oldu yazar mısınız
Mummyy20 saldemir hangi aşıları olacak? Bebeğim de karma ve verem olacak on gün sonra. Ben de merak ediyorum yan etkilerini
Semaaa39 saldemir yan etkileri bebekten bebeğe göre değişiyor. Bizde yan etki yapmamıştı. Aynı aşılarının tekrarı 4. Ayda da var biz o aşılarla birlikte rotavirüs 2. Dozunuda olmustuk yine yan etkisi olmamıstı. Hemşire ilk aşıda yan etki yaşamadıysanız 2. Dozlarında yaşamazsınız demişti
Merymommm saldemir Bizde yeni olduk yan etki ateş falan yapmadı. Yapması ihtimali için ilaç yazdırdım doktora. O gün sadece kucakta uyumak istedi yatağında durmadı yavrumm. Koldan yapılan verem aşısı biraz kızardı geçti sonra. Bacaklarında ki de aynı şekilde
Biribiri saldemir 2 gun once oldu gitmeden once calpol verdim eve geldikten 6 7 saat sonra atesi cikti bidha verdim ertesi gun tekrar atesi vardi bikez daha verdim gecti cok yuksek degildi ama vucudu sicak ve huysuzdu bebegim 2 gun koluna bacagna pek dokunmayin agriyodur
Semaaa39 Defnesare15 hayır bizde yapmadı. 4. Ayda tekrarı var onda da bişey olmadı. Sadece ilk ipnede cok ağlıyorlar. Ben bakamadım zaten eşim baktı :) bizimde yarın 2. Doz menenjit aşımız var o dahada kötü🤧
Semaaa39 saldemir 72 saat sürebiliyor yan etkileri. Bizim doktorumuz aşıdan önce calpol verdiğim tek aşı demişti. Huysuzluk ve ateş yapabiliyor. Birazda can yakıyor. Ağır bi aşı