Keşke 6-7 aylıktan başlasaymışım diyorum. Hep ona özel yemekler yaptım, kendimize ayrı ona ayrı pişirdim. Şu an 2 yaşında ve hala bizim yediğimiz şeyleri yemiyor. Çok yıprandım gerçekten sürekli ayrı ayrı yemek yapmaktan. Aç bırakın illaki yiyecektir diyorlar ama ben aç bırakamıyorum, o açken asla yemek yiyemiyorum