Bence sorun kucakta uyuması değil de sizin yürüyerek uyutmanız , benim bebeğim 10 haftalık çıldıracağı sürece kucağımda oturarak sakinleştiriyorum çünkü sırtım belim çok ağrıyor ayakta gücüm yok. Mecbur kaldığjmda da ayakta biraz gezdiriyorum ama süre uzarsa kangooruya koyuyorum biraz daha rahat oluyor