Benim kızım da 4ay7 günlük, bir hafta önce 5.800 dü boyu 60 cmdi doğum kilosu da 3030 du . Bana da az geldi ama doktorumuz normal gelişimi ddi. Bir de 2.5 aylıkken ameliyat geçirmiştik bayağı sıkıntılı sürecimiz oldu ben de üzüldüm şimdi de biraz kafama takıyorum ister istemez . Sadece anne sütü alıyor sizce nasıl ? Tecrübeli anneler varsa yorumunuzu beklerim