Kızlar merhaba bebeğim 2 ay aşısından sonra her ay düzenli olarak hastta oluyor dogdu dogalı gazlı bir bebekti acillere gidiyorduk hep o kadar gazı oluyoduki doktor poposundan gazını cekti kcuuk hortum gibi biseyle:( 2. Ayda orta kulak enfeksiyonu gecirdi hastanede yattık 5 gun 4.ayında akut bronsiolit oldu 3 gunde o şekil yattık hava felan verildi orda hastaneden cıktık 1-2 hafta havaya devam ettik o bitti sonra yüzünde vucudunda alerji cıktı sonra kanında felan enfesiyon cıktı antibiyotik yazdı doktor sadece 1 defa icmesinde ilac yan etki yapti cok kotu oldu kafası felan sallanmaya basladı vücutta alrjiler cıktı heryerinde yüzünde felan alerji iğnesi yapıldı alerji damlası verildi 1 hafta kullandık bitti ondan 2-3 gun sonra tekrar bronsiolit oldu gecen hafta salı gunu burun akıntı hırıltı öksürük balgam 1 haftdan fazladir hava veriyorum evde ventolin cortair burnunu sürekli temizliyorum balgamını atamıyor öksürüyor habire bugun tekrar gittim balgam sökücü yazdı doktor bugun ona başladım havaya da devam edicez kızlar ben napcami şaşirdim allah daha büyük şeyler gostermesin ama cok uzuluyorum kuzum bi iyileşemedi herkes bu cocuk doğdu dogalı hasta oluyo diyorlar bakamiyorum zannediyorlar ama evden dısarı dogru duzgun cıkmıyorum 5 yasında kızımda var onunlada ilgilenemiyorum hiç kendim zaten bitmiş durumdayım bebeğimin bu bronşioliti alerjikmidir nedir ben anlamadım