Ben uyku eğitimine karşıyım… Denedim ve oğlum çok ağladı hatta aylarca onun travmasını atlatmak için uğraştık. Şimdi 2 yaşında kendi kendine uyuyor, biz yetişkin bireyler olarak bile çoğu zaman uykuya geçmekte zorlanıyoruz ve onlar diş ağrısı, atak haftaları gibi zorlu evrelerden geçiyor. Bide üstüne hadi kendi başına uyu demekle haksızlık ediyormuşum gibi hissettim. Umarım başarılı olur ve istediğiniz şeye kavuşursunuz🌸