Keremikobayky Oğlum 4buçuk aylık doğduğundan beri kundaklayarak uyutuyorum. Sizlerde durumlar nasıl? Kundağı bırakanlar hangi aylarda bıraktınız ne önerirsiniz?
Mervetnl Keremikobayky hiç kundak yapmadım sevmedi çocuğum ama seviyorsa bildiğim kadarıyla 6 aya kadar kullanabiliyorsunuz
edafmo Keremikobayky benimde yeni 4 aylık oldu bebeğim bazen deniyorum kundaksız ama hala moro refleksi uyandırıyor, kundaksız da dalamıyor uykuya uyuduğu zaman açıyorum