Arkadaşlar 14 Mayıs’ta ertesi gün (ELLA) hapı içtim .3 Haziran’da lekelenme tarzı birşey yaşadım 3 gün sürdü ve bugün de gittim kan verdim 0.63 değerim yok yani değil mi normalde 0.01 çıkardı da kan testi kesin değil mi ya ilk de yaşadım biliyorum ama işte yine olursa diye korku var düşük yaşadığım için birdaha kan testi vermeme gerek var mı?