Kirmiziburun Kızım 3 buçuk yaşında nereye götürsem götüreyim korkmaya başladı ne parkta tek başına oynuyor ne de bensiz bı yere gidiyor ne olur geçecek bu yaşlarda normal deyin napicagimi şaşırdım çok yoruldum
ZmrNsa09 Kirmiziburun Benm kizimda ayni okadr korkak ki insani cok yoruyo eylulde 3 yasina gircek benmkisi dönemseldir diye dusunuyorm ama bakalm
enercisizkaldimanne Kirmiziburun benim oğlumda hayalet diye takmıştı bı ara çünkü küçük kuzeni böyle birşey anlatmış 😔 nereden duydugunu falan sorduğumda söyledi korkması için evde sürekli biseyler denettim anlattım hikayeler uydurdum çok şükür atlattık bu sorunu
Oglumcanim_ duygu_Ln3 herşeyi neden televizyona bağlıyorsunuz ? Otizm postu açmamış ki . Korkuyor demiş .
duygu_Ln3 Oglumcanim_ tamam benn yanlış birşey dediğimi düşünmüyorum. Youtubedan saçma sapan videolar çıkıp korkan çocuklar var ki bizzat çevremde varlar.
Zlm Oglumcanim_ ne alakası var TV de birşey görüp korkmuş olamaz mı tv nin tek etkisi otizm değil ayrıca en hafifi göz ve baş agrisindan uyaran eksikliğine kadar gider
Kajuhan Oglumcanim_ benım yiğenım selena izlemeye baslamıstı ve tuvalete bile gidemez hale gelmişti bize göre bişi yok gibi hatta cocuk dizisi deriz ama maalesef onlar dunyalarında baska sekılde adlandırabılıyor oyuzden doğru tespit muhtemelen
Sila007 Kirmiziburun ya belki ordan mı etkilendi diye demiş olabilir dün kuzenimin kızının telefonda gördüğü bir şeyden korktuğunu öğrendik mesela
duygu_Ln3 Kirmiziburun evet ben kızıma YouTube kids diye çocuklar için YouTube var ordan izletiyorum korkuyorlar ya onun için dedim hani ebeveyn kontrollü normal youtubeda korkacagi şeyler çıkabiliyor
DerinTuana Kirmiziburun bazen tablette vs cizgi film izlerken sacma sapan videolar cıkabiliyior.Yegenım izlerken gordum bende.
keskebirazuyusam Bazen telefondan bişey izlerken saçma sapan reklamlar çıkıyor, veya kendisi korkacağı bir videoya tıklamış olabilir. Kızınız konuşabiliyorsa konuşmaya çalışın neden korkuyosun anlat bana falan diye
Kirmiziburun duygu_Ln3 buna dikkat edicem hatta bunun için bir süre kisitliycam teşekkürler yorumunuzu için
Kirmiziburun ZmrNsa09 son 2 haftadır böyle güvenini zedeleyecek hiçbir sey olmadı neyden ve neden korktuğunu anlamıyorum parkta arkadariyla oynamaya gitmiyor inanılmaz üzülüyorum
Kirmiziburun enercisizkaldimanne evde gayet iyiyiz ama dışarda kaybolmaktan korkuyorum dedi az önce sokağa oynaması için çıkarttım hadi oyna arkadaşlarınla dedim ama kaybolurum diyo bu fikir ona nasıl geldi bilmiyorum