Anneolmak93 Hanımlar kızımın gazı aşırı kötü kokuyor neden böyle oldu anne sütü alıyor farklı bişey de yemedi kakasınıda iki üç günde bi yapıyor ondanmı böyle oldu dayanılmaz pis bi koku var kaka sanıyorum açıyorum hep gaz
Bebegimannesi Anneolmak93 benim bebeğimde iki aylık kakasını 3 4 günde bir yapmaya başladığından beri çok kötü kokuyo gazi bizde ondan olduğunu düşünüyoruz