pelinn01 Anneler oğlum 1 ay 3 günlük 3 gündür gündüz asla uyumuyor gecede çok az uyuyor maksimum 2 yada 3 saat toplamda bu atak dönemimi karnı tok gazı yok Eğer atak dönemi ise neler yaptınız nasıl uyuturum ölecem yorgunluktan uykusuzluktan
sonnenchein pelinn01 biz de ikizlerimle 29 günlüğüz.. çok zor dalıyorlar sürekli meme arıyorlar çok zor uykusuzluktan bayılıp kalıcaz 🥹
pelinn01 Keremikobayky ağlama yok ama ağlamıyoruz kucak çene özellikle meme Mama desteğidr alıyor mamayı yiyor 1 saat sonra meme arıyor ve uyumuyor
pelinn01 Mervetnl 4 saatte doktor tavsiyesi ile 90 cc alıyor aynı zamanda aralarda emiyor doymasa ağlar diye düşünüyorum
Mervetnl pelinn01 yani ağlamasa bile uyanması bile doymadığjnı gösterebilir. Bende doktr tavsiye ile besledim sadece mama yiyordu. O zamanlar 2 saatte 1 60-90 arası içiyordu. Doğumdan sonra hemşiresi kısa süre uyuyor uyanıyorsa doymuyordur demişti. Karar sizin ama isterseniz bi deneyin 😌
Damymom pelinn01 sabırlı olmanız gerek yapacak bir şey olmuyor maalesef süreci onlar yönetiyor ama geçicek merak etmeyin
Fozz @pelinn01 aynı durumdayız bizde oğlumla 1 aylık oldu 3 gündür gündüz uyutamıyorum geceleri çok uyanıyor ve uyuyamıyor karnı tok gazı yok büyüdükleri için böyle bir geçiş dönemi yaşıyorlar sürekli kucak meme derken 1 hafta sürer diyip iyi düşünmeye çalışıyorum bakalım
isimyazmakzorunlumu haftada bizde de olmuştu. Bize en çok iyi gelen şeyler loş ışıkta koridorda sakin bir şarkı söyleyerek yürümek, bebek yağıyla masaj oldu. Bol bol ten teması da yapabilirsiniz şarkı söyleyerek. Bebekleri çok sakinleştiriyor.
pelinn01 isimyazmakzorunlumu normalde bunların hepsini yapıyorum ama şu 3 gündür oda yetmiyor bebek arabasına koyup geziyoruz bu sıcakta