Kızlar havalar ısındı. Artık nasil yatiracagimi bilmiyorum
Uyku tulumu bıraktık çünkü sıcak oluyor
ince günlük bir tulumla yatıyorum. Üstüne incecik Pike örtüyorum ama yine de terliyor. İyi ama kolları bacakları açık yatmak için de daha erken değil mi
Bazen ben bile gece usuyorum kısa kolluyla yatiramam ki. 🥺 Üstünü ortmesem üşür diye korkuyorum
Bu çocuk niye bukadar çok terliyor ya