Nursemoms 20 gün kadar önce başka bir sebeple cerrahiye gittiğimizde doktor yapışıklık olduğunu söyledi ve sarımsı bir krem sürüp ufacık bir kesi attı, her alt temizliğinde dudak kısımlarını tutup ayır diye de gösterdi. Ben daha önce araştırmıştım ve müdahale edilmesini istemiyordum ama ben istemediğimi anlatırken müdahale etti doktor. Sonradan, kadın hem doçent hem de anne, kendi çocuğuna uygulamayacağı bir şeyi yapmaz diye düşündüm, çok da tatlı biriydi. Bir sıkıntı da olmadı çok şükür.