Benim kızımda da bir kaç gün ateş sürdü. İnip tekrar cıkıyordu. Sonra birden fenalaştı. Nefes falan alamadı .Titriyordu Ambulansla zor yetıstık hastaneye. Kanda enfeksiyon olunca böyle belırtıler de gosterebılıyormus. Bir kaç gün verılen ilacı kullandık düzeldi. Bekletmeyin hastaneye götürün