Bebee bebeğim doğduğundan beri canım 3 aydır kullanıyorum yani gebeyken de yine aynı markanın gebelik için olanını da kullanmıştım. Hatta ı mom latte bitmişti evde 2-3 gün içememiştim sütümde gözle görülür bir azalma oldu aldığım gün içtim ve tekrardan göğüslerim süt doldu. Bende çok işe yarıyor yani öneririm sana da 😊