Sağlık ocağından bize demir ilacı verdiler vegaferon damla fakat ben bunu direk kızımın ağzına damlatamıyorum sevmedi çünkü çıkartıyor. Mecburen mamasına koymak zorunda kaldım ama damlayı ne zaman versem vücudunda kızarıklıklar oluştu alerji gibi baya çok hiç başına gelen oldu mu böyle bişey acaba mamayla veriyorum diye mi böyle oldu kontrolümüze daha var doktorumuza soramadım o yüzden