Merhabalar benim oglum 5 yasinda 2 yil once dr orta duzeyde otizm tshisi koydular MEB verdigi 8 saatlik aylik ders malesef yetmiyo acikcasi pek bir yol katedmedik maddi durumumuzda el vermiyo sorum su ozel cocukkarimizin ana okuluna gitme gibi bir durumu varmi lutfen bilgisi klan varsa yazabilirmi tesekkur ederim simdiden