-Eraymoms- doğrudur. Taze soğan öneririm bu süreçte yiyemiyorlar endişe etme ama kemirmek rahatlatır. Ayrıxa buzluğa ya da aşağıya emzik/dişlik/ağız mendili koyup beklet, acısı oldukça bunları dönüşümlü verirsin ağız mendili prmağına sararak ısırmasını sağlarsan biraz rahatlat. Süreç zor ama geçici🖖🏼
Tetagil falan da var ancak ben doğal süreç geçiren ksıımdayım😄