My123 gaz sancısı tarzı bir şeyi yoksa eğer yavaş yavaş çekebilirsiniz. Benim oğlumda o ayda çok duzensizdi bazen erken yatar bazen aynı 1 2 yi bulurdu şimdi 5 aylık olduk saat 9 da yatırıyorum ilk başta yarım saatte bir kalkıyor ama gidip sadece emziriyorum tekrar dalıyor bir iki kere böyle kalkıyor ışıkta kapalı olunca gece uykusuna geçiyor. Gene arada geç yattığı oluyor. Ama bu da demek oluyor saat 7.30 8 gün başlıyor 😂😂😂