Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 9 Aylık öncesinde çok iştahlı bir bebekti bir soğuk algınlığı geçirdim3 gün boyunca ağzıma tek lokma sokmadı . Şuan da çok az yiyor dudaklarını kapatıyor her şeye ne yapmam gerek bilmiyorum lütfen yardım eder misiniz?