Merhaba sevgili anneler 10 aylık bir kızım var emziriyorum emzirdiğimden beri ne yesem doymuyorum bir türlü ilk başlarda kızım daha çok emdiği için kilo almıyordum tabi ancak emmesi azaldı ek gıda vs derken şimdi kilo almaya başladım emzirirken bu durumu yaşayan var mı bir türlü doymayan açlık krizi vb doktora gittim kan değerlerimde bir şey çıkmadı