Hic mama vermedim ama calıstıgım icin sütümü sagıp bırakıyorum gündüz biberonla besleniyor. Bizim dotkorumuz hesapladı oglum 8300gr 3 saatte bir 150cc yeterli dedi, süt ictikten 2 saat sonra ek gıda, tadım sonrası su teklif ediyorum, yemesine baglı olarak tekrar süt iciyor, 4 saati bulursa beslenmesi 200cc. Yani saat başına 50cc gibi düşünebilirsiniz bu arada oğlum 6 ay 4 günlük :)